sobota, 13 września 2014

Postać Dramatu - Monstrum Meistera Bergholtza

Ci z was, drodzy czytelnicy, którym zdarzało się współpracować ze mną przy tworzeniu reguł do Warheim FS wiedzą, że często zmieniam i redaguję otrzymane pomysły dostosowując je do mojej wizji. Na moje szczęście większość z was przyzwyczaiła się już do takiego trybu pracy.

I znów kilka dni temu po przeczytaniu zamieszczonych przez Findara reguł opisujących Monstrum doktora Bergholza, które uznałem za bardzo ciekawy pomysł, postanowiłem zmodyfikować zasady i zrobić z Postaci Dramatu nieumarłego Ogra. Z efektami końcowymi szanowne państwo-draństwo może zapoznać się poniżej.



Wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Jeżeli dostrzegliście jakieś błędu lub macie pomysł na jakąś modyfikację to piszcie.

Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na kolejnych bohaterów specjalnych do Warheim FS, a wystarczy mi nawet krótki opis zawarty w kilku zdaniach, to piszcie śmiało w komentarzach poniżej.





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...